2016年10月7日 星期五

被牽著鼻子走

近三個月,我深深地感受到自己被仔仔牽著鼻子走。我的想法是,努力做好當下,沒有可能的就無謂浪費時間及精力,但他卻話要將沒有可能,化為無限可能。那就由他吧!

****************************

早前仔仔同我講,他真的很喜歡讀書,但不喜歡考試,亦對近幾個月的操練已感到厭惡,很想快點入大學,過另一種學習生活。昨晚又同我講,話他將喜歡讀書呢番說話講給同學知,同學反應好大,即時戲稱他做「學神」。我問學神點解?跟學霸有什麼分別?仔仔笑住話學神比學霸層次更高。

************************

仔仔的personal statementdraft好,在英國讀year 3的師兄給了些意見,並將自己當年那份personal statement透過學校career counselor給仔仔參考。修改後再給幫他寫reference letter的老師俾意見,然後再交給其中一位career counselor作最後修改。

2 則留言:

  1. 我當年會考都會覺得壓力好大, 時時都吾知自己點解要咁辛苦, 所以, 亞仔有D情緒, 都係好多人都會有的問題,始終都要挨多半年...佢肯講,都係好事,做亞媽冇野可做, 都只能聽佢講下... 你試下倒數,倒數開心D.. 或者睇住D假期,好快就聖誕,農曆年... 過埋復活節, 就復活啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都感受到佢壓力幾大,有時不知不覺間對我語氣重咗,可以理解。通常我會等閒聊時,提一提佢要留意自己語氣,否則會hurt到我。

      刪除